سرنگونی نظام شاهنشاهی، بزرگترین معجزه قرن بود / تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 3952204
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
امام جمعه بیرجند:

سرنگونی نظام شاهنشاهی، بزرگترین معجزه قرن بود / تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب

امام جمعه بیرجند گفت: سرنگونی نظام شاهنشاهی به اذعان کارشناسان و نظریه پردازان جهانی بزرگترین معجزه قرن بود که نه تنها این نظام را ساقط کرد؛ بلکه توانست بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیند.

سرنگونی نظام شاهنشاهی، بزرگترین معجزه قرن بود / تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاببه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند، امروز ۱۷ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی به راستی که معجزه قرن بود و در عین ناباوری جهانیان، طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم یپچید.

وی افزود: تاریخ شاهنشاهی ایران سراسر ستمگری، زور، نیرنگ و آدم کشی بود که در ۲۰۰ سال اخیر با زر و زور هرچه توانستند بر سر ملت ایران درآورند.

عبادی بیان کرد: سرنگونی نظام شاهنشاهی به اذعان کارشناسان و نظریه پردازان جهانی بزرگترین معجزه قرن بود که نه تنها این نظام را ساقط کرد؛ بلکه توانست بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیند.

وی با تأکید بر از جان گذشتگی‌های شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز در قبال حفظ انقلاب و آرمان‌های آن همه ما مسئولیم و وظیفه داریم در هر لباس، پست و مقام و مسئولیتی که هستیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، سازش با بیگانه را خیانت دانست و تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هرگاه در مسیر اهداف انقلاب گام برداشتیم و همه بایکدیگر متحد بودیم آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد. 

عبادی به گران فروشی در برخی اقلام نیز اشاره و اظهار کرد: مسئولان بر تشدید نظارت‌های بازار جدی‌تر عمل کنند و جلوی سوء استفاده افراد سودجو را بگیرند.

وی یادآور شد: آمریکا و استکبار جهانی هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نیست و لازم است حواسمان را جمع کنیم تا فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

انتهای پیام
captcha